Twój koszyk jest pusty
Jesteś nowym klientem? Zarejestruj się | Logowanie
Nasza oferta
Tabela rozmiarów
Wszystkie produkty
Promocje
atrakcyjne rabaty
dla stałych klientów
Logowanie
Adres e-mail:
Hasło:
Zapomniałeś hasło
Jeżeli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj
Nie masz konta
Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się tutaj
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

 

&1

PRZEDSIĘBIORCA, KONTAKT

1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem www.emi-boutique.pl oraz administratorem danych osobowych jest firma EMI BOUTIQUE Emilia Kozieł z siedzibą w Radomiu 26-600 przy ul. Renesansowej 2/35, posiadającą numer NIP: 948-211-27-64, Regon: 360997879. 2. Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym pod adresem e-mail: sklep@emi-boutique.pl, numerem telefonu: 696 457 283 lub przez formularz kontaktowy zamieszczony na stronie sklepu internetowego.

&2

KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

REJESTRACJA

1. Sklep Emi Boutique prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci internet.

2. Wszelkie prawa do sklepu internetowego, strony internetowej sklepu należą do sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.

3. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich przeglądarek internetowych.

4. Sprzedawca stosuje mechanizm plików ?cookies?, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym. Stosowanie plików ?cookies? ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm ?cookies? w przeglądarce internetowej swojego urządzenia, jednak może to spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.

5. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

6. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Zalecane jest aby Klienci stosowali programy antywirusowe i chroniące tożsamość. Sprzedawca nigdy nie prosi Klienta o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie hasła.

7. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji. Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.

8. Po wypełnieniu formularza konto zostało automatycznie założone.

&3

Zamówienia

1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania przez Klienta ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo opisane. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

4. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

&4

JAK KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM - SZCZEGÓŁOWA INSTRUKCJA

1. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu kompletuje zamówienie wybierając towar, którym jest zainteresowany.

2. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę "Do koszyka".

3. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku ?Koszyk?, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w nim.

4. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar

5. Klient po skompletowaniu całości zamówienia w "Koszyku" wciska przycisk "Dalej" gdzie przechodzi do wyboru sposobu Dostawy oraz formy płatności.

6. Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres lub inny) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

7. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności: zwykły przelew lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

8. Klient dokonuje złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Dalej" otrzymuje automatyczną odpowiedź o przyjętym zamówieniu.

9. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.

10. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.

& 5

DOSTĘPNOŚĆ ZAKUPIONYCH TOWARÓW

1. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.

2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

3. W karcie produktu udostępniana jest Klientom informacja o pełnym zakresie rozmiarów . rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże po dodaniu do koszyka pojawi się informacja o braku dostępności.

4. Niemożność zrealizowania zamówienia - W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

& 6

CENY, PŁATNOŚCI

1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto zawierają podatek VAT.

2. Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.

4. Emi Boutique zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.

5. Klient może wybrać następujące formy płatności: - przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy ( w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. - gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). - Klient jest zobowiązany dokonać płatności ( przelewu) w terminie do 7 dni za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży. - W Przypadku niewywiązania się przez klienta z płatności w terminie o którym mowa j/w Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i powiadamia klienta e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W przypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, prześle klientowi drogą e-mail oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art.491 Kodeksu Cywilnego.

& 7

DOSTAWA SPOSÓB DOSTAWY CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

3. Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

4. Dostarczaniem zamówień zajmuje się Poczta Polska . przewidywany czas dostawy to dwa dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych od dnia prawidłowego złożenia zamówienia.

5. W dniu wysłania Towaru do klienta przekazywana jest na adres poczty elektroniczej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.

6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia uszkodzenia , ubytku przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

7. Sprzedawca zgodnie z wolą Klienta dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę obejmującą dostarczone Towary.

8. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

- Paczka pocztowa priorytetowa - 14,50 zł ( wpłata na konto)

- Paczka pocztowa pobraniowa - 18,50 zł

& 8

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Termin na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru.

5. Klient ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie , jednak nie później niż 14 dni od odstąpienia Umowy.

6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiej samej formy zapłaty, jakiego użył klient.

8. Rzeczy należy odesłać na adres: EMI BOUTIQUE Emilia Kozieł Ul. Renesansowa 2/35 26-600 Radom

9. Klient jest zobowiązany ponieść koszty zwrotu towaru.

& 9

REKLAMACJE

1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady.

2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym Emi Boutique może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

3. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej i przesłać na adres: sklep@emi-boutique.pl. Należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.

4. Sprzedawca niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.

6. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

&10

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez Emi Boutique danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych - Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i o prowadzącym sklep internetowy ? Emi Boutique Emilia Kozieł.

&11

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest Emi Boutique Emilia Kozieł ul. Renesansowa 2/35 26-600 Radom. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

Profesjonalne strony internetowe - DevilArt , jesteś naszym: 37141 gościem